Domaćica #ijasamdomacica

Budi i ti dio promjene i potakni promjenu u društvu!

Danas DOMAĆICA obično nije DOMAĆICA kako je definišu. Pored redovnog posla, žene i dalje najčešće zadržavaju ulogu domaćice te tako obavljaju dva posla. Isticanjem paralelnih uloga želimo podići svijest o važnosti i složenosti odgovornosti koje žene u velikoj većini preuzimaju u domaćinstvu. Pozivamo vas da se uključite u aktivnosti koje će pomoći osavremenjavanju definicije pojma domaćica i ravnomjernijoj raspodjeli posla u domaćinstvima.

Pređite sa riječi na djela!

7 od 10 muškaraca shvata da bi trebalo više da se uključi u obavljanje kućnih poslova.

Više od polovine muškaraca nikada ne čisti kupatilo.

8 od 10 tinejdžera je svjesno da žene obavljaju većinu kućnih poslova nego muškarci.

7 od 10 tinejdžera se slaže da bi trebalo više da se bave kućnim poslovima.

Samo 26 odsto građana smatra da je domaćica osoba koja obavlja kućne poslove i zaposlena je van kuće.

Pokažite kako učestvujete u kućnim poslovima koristeći hashtag #IJaSamDomacica i #JaCuDanas.

Želimo da ohrabrimo sve članove domaćinstva da se uključe u obavljanje kućnih poslova.

Recite: "Hoću danas...", pokažite fotografijom ili videom kako sudjelujete u kućanskim poslovima i uz #IJaSamDomacica #JaCuDanas objavite na svojim društvenim mrežama ili pošaljite na [email protected].

Domaćica je kao brend rođena 1957. godine, jedan je od zaštitnih znakova i nosilaca Kraševog imidža i jedan je od najpopularnijih i najprodavanijih brendova u cijeloj regiji. Domaćicu uvijek povezujemo sa sigurnim i toplim porodičnim domom, porodičnim pričama koje ispunjavaju prostoriju.

Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica Domacica

Domaćica želi da sačuva svoje tradicionalno nasljeđe, ali i da pokaže da osluškuje savremene trendove. Novom društveno odgovornom kampanjom brend Domaćica postaje pokretač pozitivnih promjena, jer zaista pratimo aktualne teme i brinemo o percepciji onih koji najviše vole Domaćica kolačiće. Iako su kupci Domaćica keksa i muškarci i žene, u domaćinstvu i percepciji pravih domaćica u javnosti ova ravnopravnost se ne manifestuje. Stoga smo pokrenuli kampanju za koju vjerujemo da će uticati na konkretne promjene u društvu: #IJaSamDomacica..

Podržite kampanju i budite dio promjene!